lutego 28, 2018

Pielęgnacja skóry suchej - mój niezbędnik


Dzisiaj króciutki post o polecanych przeze mnie kosmetykach, które idealnie sprawdzają się przy mojej suchej skórze, dają radę nawet przy ekstremalnych temperaturach i nie zawodzą. 
Jeśli jesteś gotowa pożegnać suche skórki i uczucie ściągnięcia - przeczytaj ten post, a później prędko zaopatrz się w te cudeńka! 



Kosmetyki ze zdjęcia doceniłam i zrozumiałam jak wiele robią, dopiero, kiedy na prawie dwa tygodnie nie miałam do nich dostępu. Jakiś czas temu pojechałam do domu rodzinnego i nie wzięłam ze sobą prawie żadnych kosmetyków do twarzy, nie wiem o czym wtedy myślałam, ale w mojej wypchanej po brzegi walizce zmieścił się jeden krem nawilżający oraz balsam do ust i nie tylko. Dosyć szybko okazało się, że przy obecnej temperaturze i mojej suchej skórze to zdecydowanie za mało. Próbowałam ratować się olejkami, wodą różaną, maseczkami i innymi kosmetykami podkradzionymi jak za dzieciaka mamie, ale z marnym skutkiem. Największy problem miałam ze skórą na nosie, która przeogromnie schodziła oraz z okolicą oczu, zaczerwieniona powieka i łuszcząca się skóra nie wyglądały najlepiej. 
Po powrocie do siebie, możecie mi wierzyć lub nie, ale trzy dni wystarczyły, żeby przywrócić moją twarz do ładu i niemalże w 100% zlikwidować efekty tej mojej marnej pielęgnacji.

Do rzeczy, co to za cudeńka: 
  • Miya myBEAUTYessence a konkretnie Flower BeautyPower czyli aktywna esencja w lekkiej mgiełce, która pięknie odżywia i nawilża skórę. Wystarczy spryskać twarz, żeby zniwelować uczucie ściągnięcia. Idealna pod krem, po umyciu, czy peelingu.
  • Sylveco enzymatyczny peeling do twarzy, bardzo delikatne złuszczanie naskórka i moc olejków, które idealnie natłuszczają cerę.
  • ponownie Miya, tym razem myPOWERelixir, naturalne serum rewitalizujące o fenomenalnym składzie, odżywia skórę, wygładza, napakowane dobroczynnymi olejkami. Słoik pełen MOCY!
  • Resibo olejek do demakijażu, ten produkt nie tylko bardzo dobrze oczyszcza skórę, ale przede wszystkim pozostawia ją nawilżoną i wygładzoną. Twarz jest mięciutka i odżywiona, zaczerwienia zredukowane.
*po kliknięciu w wytłuszczony druk zostaniecie przekierowani na stronę produktu 

Jak widzicie, są to naturalne i polskie kosmetyki, które są warte każdej wydanej złotówki. Za jakiś czas na blogu pojawią się obszerniejsze opisy i recenzje tych produktów. Jeśli masz problem ze swoją suchą cerą - sięgnij po te kosmetyki, Twoja skóra szybko Ci podziękuje! :)


2 komentarze:

  1. uwielbiam Twój instagram a blog tak samo piękny. 💙 Pozdrawiam i zapraszam www.aliviastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci kochana, muszę więcej czasu poświęcać na blogu, zdecydowanie bardziej lubię aktywność na instagramie 😊

      Usuń

Copyright © 2016 dzisiaj ania , Blogger