grudnia 07, 2018

Maudi Naturals - cukrowy peeling truskawkowy

Dzisiaj zapraszam na post o peelingu, który pachnie jak mamba truskawkowa 🍓
Najpierw jednak kilka słów o marce - Maudi Naturals pojawiło się na naszym rynku stosunkowo niedawno, po szybkim researchu informuję, że możecie ją spotkać w aptekach sieci ZikoSuperpharm oraz w drogerii Natura.
Pierwsza rzecz jaka rzuciła mi się w oczy, to estetyczny, prosty design i niewysokie ceny. Dalej jest już tylko lepiej, ciekawy asortyment i proste składy. W ofercie Maudi możemy znaleźć czyste oleje, hydrolaty, peelingi, glinki, masła shea z niebanalnymi wariacjami jak dodatek oleju z pomarańczy oraz czarne mydła.



Chciałabym już przejść do meritum, ale jeszcze jedna rzecz nie dawała mi spokoju, pierwsze wrażenie na temat konsystencji, opakowania i zapachu było swoistym deja vu, już gdzieś to widziałam. Jestem ciekawa, czy wam również ten produkt wydaje się znajomy, wypisz wymaluj jak peelingi NaturalMe. Podróba, pomyślałam w pierwszej chwili. Kolejne googlowanie szybko wyjaśniło, że najzwyczajniej w świecie obie marki należą do jednego producenta.
















Także, przed wami siostrzana marka NaturalMe - Maudi i jej cukrowy peeling truskawkowy.

Skład: cukier, masło shea, olej makadamia, olej kokosowy, olej z pestek truskawki, wosk pszczeli, aromat, sproszkowane pestki truskawki, czerwony barwnik.

Jak widać peeling oparty jest na olejach, drobinek złuszczających jest całkiem sporo i radzą sobie dobrze. Na pewno nie jest to agresywny zdzierak, ale robi swoją robotę. Produkt nie tylko wygładza, ale też przyjemnie natłuszcza skórę, co akurat ja bardzo lubię. No i ten zapach, 200g mamby!
Dogadaliśmy się, chętnie wypróbuję inne kosmetyki Maudi Naturals. 








1 komentarz:

  1. Na to zdjęcie z truskawkami to aż mi ślinka pociekła ;) A jak jeszcze pomyślałam o zapachu to już całkiem mnie wzięło ;) Bardzo fajny skład, muszę kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 dzisiaj ania , Blogger