marca 12, 2019

Peeling z pestek malin DIY

Dzisiaj przychodzę do was z przepisem na domowy Peeling do ciała z pestek malin, kosmetyk zrobiłam przy użyciu surowców kosmetycznych ze sklepu Natura Receptura
Ten scrub nie tylko złuszczy martwy naskórek, ale również sprawi, że skóra będzie idealnie gładka i miękka, a jej koloryt wyrównany. 


Potrzebowałam czegoś mocniejszego, jednocześnie odżywiającego oraz natłuszczającego skórę, dlatego w kosmetyku pojawił się skwalan, olej z pestek malin, ze słodkich migdałów i pestek wiśni - ten ostatni skradł całe show!
Ogromnie mnie zaskoczył, bo oprócz tego, że jest bardzo lekki i świetnie się wchłania, to pachnie marcepanem 🍒. Dzięki niemu cały produkt zyskuje cudownie słodki aromat. Olej z pestek wiśni ma też korzystnie wpływać na elastyczność skóry i opóźniać powstawanie zmarszczek.
Do peelingu dodałam też czerwoną glinkę, ponieważ pozytywnie wpływa na naczynia krwionośne oraz pobudza krążenie. 


Nieskromnie mówiąc, według mnie to naprawdę dobry domowy peeling, do tego bardzo łatwo go zrobić. 


Składniki:

Pestki malin, cukier, czerwona glinka, olej z pestek wiśni, olej ze słodkich migdałów, skwalanolej z nasion malin (kliknięcie w składnik przekieruje was na stronę produktu)

Wykonanie: 

4 łyżki pestek malin
3 łyżki cukru
1 łyżka czerwonej glinki 

1 łyżka oleju z pestek wiśni 
1 łyżka oleju ze słodkich migdałów
1 łyżeczka skwalanu 

1 łyżeczka oleju z nasion malin

Surowce wystarczy ze sobą wymieszać, warto zaopatrzyć się w drewnianą lub plastikową łyżkę, ponieważ glinka po kontakcie z metalem traci swoje właściwości. 




4 komentarze:

  1. Rewelacyjny pomysł, nawet nie wiedziałam, że można kupić pestki malin jako surowiec :) Muszę to wypróbować tylko bez oleju z pestek malin, nie wiem dlaczego nie mogę znieść jego zapachu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pierwszy raz się spotkałam, mam jeszcze pestki czarnej porzeczki, które są drobniej zmielone i lepiej sprawdzają się do twarzy. Żaden problem, dodaj swój ulubiony olej :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna propozycja. Dziękuję za wskazówki i inspiracje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre kosmetyki to podstawa:) Warto też zainteresować się pomocą medycyny estetycznej:) Zobaczcie sobie gabinet https://evospa.pl/co-to-jest-medycyna-estetyczna i ich pomoc w tym zakresie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 dzisiaj ania , Blogger