lutego 05, 2019

Puder w kompakcie Couleur Caramel (02)

Moja naturalna kolorówka powoli się powiększa, kosmetyki Couleur Caramel opanowują kosmetyczkę, a ja nie mam nic przeciwko temu 😉. 

Dzisiaj kilka słów o pudrze w kompakcie, w którego składzie znajdziemy mikę, skrobię kukurydzianą, skwalan, witaminę E, olej karanja, olej z awokado, proszek z pestek moreli, olej z orzechów makadamii, masło shea, olej z pestek winogron, krzemionkę. 
Produkt jest w 100% naturalny, opatrzony certyfikatem EcoCert, nie zawiera talku.

Puder standardowo zapakowany jest w charakterystyczne dla marki, tekturowe opakowanie, bez problemu możemy przełożyć je do paletki magnetycznej. Kosmetyk ma fajną konsystencję, nie pyli się, jest dosyć twardy, ale nie sprawia problemów przy nakładaniu. Na twarzy wygląda bardzo naturalnie, świeżo, odcień 02 (jasny beż) dopasowuje się do mojej skóry idealnie.



Moja raczej sucha cera nie wymaga mocnego matu, u mnie puder sprawdza się bardzo dobrze, wydaje mi się jednak, że posiadaczki cery tłustej lub mieszanej będą zmuszone robić poprawki w ciągu dnia.

Podsumowując: świetny kosmetyk o pięknym składzie i naturalnym, satynowym wykończeniu. Zawiera bardzo dużo składników aktywnych, które pielęgnują skórę, dbają o jej nawilżenie i regenerację, jednocześnie utrwalając makijaż i utrzymując mat. 

Do kupienia TUTAJ.

Skład: MICA - ZEA MAYS STARCH [ZEA MAYS (CORN) STARCH]* - SQUALANE - ZINC STEARATE - TOCOPHEROL - GLYCERYL CAPRYLATE - PONGAMIA GLABRA SEED OIL - PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL* - PRUNUS ARMENICA (APRICOT) KERNEL OIL - MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL - BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER*- VITIS VINIFERA (GRAPE) SEED OIL*- SILICA. (+/- MAY CONTAIN: CI 77491 (iron oxides) - CI 77492 (Iron oxides) - CI77891 (Titanium dioxide) - CI77499 (Iron oxides) - CI 77742 (Manganese violet)].
* Składniki z plantacji organicznej

2 komentarze:

  1. Uwielbiam kosmetyki o matowym wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej stawiam na rozświetlenie 🌟 ten puder nie daje mocno matowego wykończenia :)

      Usuń

Copyright © 2016 dzisiaj ania , Blogger